niedziela, 23 lipca 2017

Podziękowanie

DZIĘKUJĘ wam wszystkich, że byliście. Czytaliście moje wypociny, i czasami po parę miesięcy czekaliście na nowy rozdział.
DZIĘKUJĘ za wszystkie głosy i komentarze, to właśnie one napędzają mnie do pisania nowych rozdziałów.
DZIĘKUJĘ ZA TAK WSPANIAŁYCH CZYTELNIKÓW.
Jest mi przykro, że ta opowieść dobiegła końca. Od samego początku chciałam uśmiercić bohaterkę. Tak naprawdę nie wiedziałam jak mam ją uśmiercić, lecz pobicie i wylądowanie w szpitalu, nasunęło mi wiele pomysłów. Czyny oraz słowa potrafią zabić, a ludzie otaczający dziewczynę nie zdawali sobie sprawy, co może się stać.  Dopiero przy obliczu śmierci, Niall uświadomił sobie, że już nigdy jej więcej nie zobaczy.
Po mimo, że ją kocha. Ciesze się że opowieść została skończona tak a nie inaczej.
JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ŻE BYLIŚCIE.
ZAPRASZAM na moje inne opowiadania:
Twin Sister ~N.H ( trochę zbliżona tematyka )
Watch Out ~ N.H ( typowe gangsterskie opowiadanie )
Buziole Wika Xx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz